Apple Destek Twitter'da

Apple @AppleSupport kullanıcı adıyla takipçileri ile ipuçları paylaşmak ve sorulara yanıt olabilmek amacına özel "sonunda" bir twitter hesabı açtı. 4 saatte 50.3K takipçiye ulaşan hesap art arda 4 tweet paylaşarak açılışı yaptı. 
Kullanıcılar, bu geç kalmışlığın acısını çıkarıyor, hesaba sorular yağmaya başladı bile. Bir de Direkt Mesaj özelliği de açık olarak ayarlanmış hesapta. Umarım, burayı hakkını vererek değerlendirirler. Şikayet ve mutsuzlukları göz önüne sermeme hassasiyetinde olanlar için eşsiz bir nimet. Bu nimetlerden faydalanmamak ne büyük ahmaklık! Sorunları özel olarak dinlemek için kullanıcıyı takip etmeye gerek duymamalarına rağmen ısrarla problemlerin göz önüne dökülmesini isteyen Türk markalarının sosyal medya yöneticileri ile benzer tavır sergilemeyeceklerine eminim aslında.



Yine de @AppleSupport hesabı tüm kullanıcıların sorularını yanıtlandırmak için yeterli değil, özellikle farklı dilde olanları. Bugün itibari ile @AppleSupport Apple Destek Türkiye hesabını bir ihtiyaç haline dönüştürecek ve yokluğu hissedilecek. Bu gibi büyük hacimli yardım/destek amacı ile açılan marka hesaplarını lokal olarak çatallandırmak şart. @AppleSupport bu kadar geç geldiyse, @AppleDestek ne zaman gelir, düşünemiyorum. Şaşırt bizi Apple. ☺


insan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BJOLİ'NİN ÖNERİSİ

Kurumsal Sosyal Sorumluluk, daha iyi bir dünya, daha karlı şirketler yaratmanın bir yoludur. "Bu sis bulutu dağıldığında, şirketlerin artık bir şeyleri desteklemesi, salt para kazanmak dışında da amaçlarının olması gerektiği düşüncesi herkesçe kabul edilmiş olacak." | Jeffrey Immelt, General Electric Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su, Sosyal Sorumluluk Şirketler Konferansı, 2008. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi: Angela & Roi

Instagram