1. TTNET | İşyerim Limitsiz Fibernet Kampanyası
TTNET genellikle bilgilendirici reklamlar tercih ediyor. Gerçekçi olmamasını gözardı edersek markanın kendi çıtasında Ceza'lı reklamı bence hala açık ara önde. Ancak bu reklam eylül ayı leaderboard lideri.
TTNET genellikle bilgilendirici reklamlar tercih ediyor. Gerçekçi olmamasını gözardı edersek markanın kendi çıtasında Ceza'lı reklamı bence hala açık ara önde. Ancak bu reklam eylül ayı leaderboard lideri.
2. Metro Toptan Market | Olmadan Olmaz
Metro'nun Coğrafi İşaretli Ürünler kampanyasını duyuran reklam filmi listenin ikinci sırasında. Türkiye'nin lezzetlerine sahip çıkıyoruz vurgusu, toplumumuzun kanayan yarası olması dolayısı ile sevilmiş tabi Metro.
Metro'nun Coğrafi İşaretli Ürünler kampanyasını duyuran reklam filmi listenin ikinci sırasında. Türkiye'nin lezzetlerine sahip çıkıyoruz vurgusu, toplumumuzun kanayan yarası olması dolayısı ile sevilmiş tabi Metro.
3. Hyundai Türkiye | Yeni Hyundai Tuscon - Güce Hükmet
Hyundai, insanları tanıyor ve duymak istediklerini söylüyor. İşte kanıtı!
Hyundai, insanları tanıyor ve duymak istediklerini söylüyor. İşte kanıtı!
4. Mavi | Serenay Sarıkaya & Kerem Bürsin - Çok mu çok modayız
Mavi = celebrity. Magazin dünyasında çokça konuşulan kim varsa, Mavi'nin gündeminde. Mesaj çok net: Bu jean karşı cinsin aklını başından alır. Alsın tabi ya, zaten bir kot pantolonda aradığımız da bu değil midir? (!) ☺
5. Sek | #HipsterlarAğladı - Hipster Krizi
Biri sonunda uzun ve söylemesi zahmetli kahve isimlerine dur demiş. Bu kahve içilir!
6. Snickers Türkiye | Mr. Bean TV Reklam Filmi
Snickers'tan yine bir "Açken sen, sen değilsin." klasiği. Mr. Bean'i bile kendine getiriyor, gerisini siz düşünün... ☺
7. Odeabank | Beyne Oksijen Gitmezse Ne Olur?
Beyin fonksiyonlarının nasıl yerine getirildiğini, nasıl düşündüğümüzü, duygu ve mantığın nasıl çalıştığını karikatürize eden, insanlaştıran çalışmaları sevdiğimiz aşikar. Konu üzerine skeçler, filmler var da reklam neden olmasın?
8. Fiat Türkiye | Yeni Fiat Egea Yola Çıktı
Sözsüz reklam risklidir, müzik ve efektleri çok iyi kullanmanız gerekir. Yeni ürün tanıtım reklamı için risk almış Fiat. Bu risk onu en çok izlenen reklamlar listesinde 8. sıraya yerleştirmiş.
Sözsüz reklam risklidir, müzik ve efektleri çok iyi kullanmanız gerekir. Yeni ürün tanıtım reklamı için risk almış Fiat. Bu risk onu en çok izlenen reklamlar listesinde 8. sıraya yerleştirmiş.
9. Fairy Türkiye | Fairy İmkansızın Peşinde
Reklamların başarılı olabilmesi için ille de "yaratıcı" ya da "sıradışı" olması gerekmez. Fairy de bu durumun iyi bir örneği. Ürün özelliklerini en büyük rakibi ile kıyaslayan bir reklam çizgisinde ilerleyen marka bu reklam filminde de iş başında. Bkz: En çok satan hepsi bir arada tablet vs. Fairy Platinum. Olur da reklam sırasında ekrana bakmayanlar vardır diye sesli olarak da vurguluyorlar mesajlarını "Fairy'ye terfi edin."
10. Coca Cola - Bayramda Yola Çıkanlar
Coca Cola son faciaları saymazsak, Türkiye'de uyguladığı genel reklam stratejisi insanların duygularına dokunan temalar ile "yerelleştirme" üzerine. Bu reklam da onlardan bir tanesi.
Coca Cola son faciaları saymazsak, Türkiye'de uyguladığı genel reklam stratejisi insanların duygularına dokunan temalar ile "yerelleştirme" üzerine. Bu reklam da onlardan bir tanesi.
Pazarlama aşkına.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder