Fenomen Olmak Zor, Peki Fenomen Olduktan Sonra Marka Olmak?

Fenomen futbolcu Demy de Zeeuw 10 Ocak'ta 8 milyon takipçisi olan @433 instagram hesabına bildirimlerin su gibi aktığını anlatan bir video paylaştı.

Adeta hipnoz etkisi yaratan bu video kısa sürede gündeminden futbolun asla düşmediği Türkiye'de trend aramalar arasında yerini aldı.



Zeeuw diyor ki, "8 yaşındaysanız ve aşıksanız hayat gerçekten çok zor."




Daha önemlisi, Zeeuw'un bir de lüks moda markası noktasında konumlandırılan markası var: Balr.

Balr, erkek t-shirt, sweatshirt, ayakkabı, ceket, şapka, çanta, kabin boy seyahat valizi, cüzdan, kartlık, telefon kabından oluşan geniş bir portföye sahip.

Var olan bir kitle nasıl değerlendirilmeli konusunda rol model olarak karşımıza çıkıyor. Tüm hesaplarında 10 milyondan fazla takipçisi olan Demy De Zeeuw şanının kaymağını ekmeğine sürüyor. Benzer örnekleri birçok yerde de gördük ancak futbol gibi geniş bir kitleyi peşinden sürükleyebilecek bir konu görmedik. İşte Zeeuw bunu fırsata çeviriyor. Tabii ki bu takipçilerin hepsi "müşteri" olarak düşünüldüğünde Balr markasının hedef kitlesi içerisinde değilse de markanın imaj güçlendirmesinde katkısı olduğu yadsınamaz. Çünkü insanlar ürünlerini satın almadıkları markaları da seviyor ve hakkındaki düşünceleri çevresine iletiyor.

Markanın lüks olarak konumlandırılmasından dolayı, ürünleri ortalama gelir düzeyine sahip insanların satın alması beklenmiyor. Ortalamanın üzerinde kazanç elde etmiyorsanız "En basitinden bir bileklik alırım" diyemiyorsunuz yani.


Her ne kadar zıt giyim tarzlarını yansıtıyor olsa da ikonik Balr çantaları bana Hex Tie markasının özel tasarım kravatlarını hatırlattı. Akrilik kravatlar kadar Balr çanta ve seyahat valizi modelleri de oldukça şık. ☺


Balr ürünlerini şuradan inceleyebilirsiniz: balr.com

Hex Tie akrilik kravatlar hakkında detaylı bilgi almak için ise geçmiş yayınımı okuyabilirsiniz: Erkek Klasik Giyimde Yeni Trend: Hex Tie

Pazarlama aşkına.


insan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BJOLİ'NİN ÖNERİSİ

Kurumsal Sosyal Sorumluluk, daha iyi bir dünya, daha karlı şirketler yaratmanın bir yoludur. "Bu sis bulutu dağıldığında, şirketlerin artık bir şeyleri desteklemesi, salt para kazanmak dışında da amaçlarının olması gerektiği düşüncesi herkesçe kabul edilmiş olacak." | Jeffrey Immelt, General Electric Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su, Sosyal Sorumluluk Şirketler Konferansı, 2008. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi: Angela & Roi

Instagram