Kredim Akbank'ta Banner Tasarımım Kimde?

Markalar ya ajanslara koşulsuz teslim oluyor ya da iş yapmalarına izin vermeyecek kadar müdahale ediyor. Her iki durumda da facialar vuku buluyor. Doğru ve temiz brief verip gerisini ajansların yaratıcılığına bırakıp çıktıları marka stratejileri doğrultusunda değerlendirmek bu kadar zor olmamalı.

Hadi ki ajansı darlamadınız, tebrikler! Ama çıkan işi hiç kontrol de mi etmediniz?


Güvenilirliği yüksek olmasına rağmen Ziraat Bankası'nın bu kadar kaliteli reklam stratejisinin karşısında Akbank gibi bir marka neden Simit Sarayı'nı hatırlatan bir banner reklam asıyor?




Reklamın iyisi kötüsü olur. Kötü reklamlara para saçacağınıza, sosyal sorumluluk projesine katılın da namınız yürüsün.

Pazarlama aşkına.

insan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BJOLİ'NİN ÖNERİSİ

Kurumsal Sosyal Sorumluluk, daha iyi bir dünya, daha karlı şirketler yaratmanın bir yoludur. "Bu sis bulutu dağıldığında, şirketlerin artık bir şeyleri desteklemesi, salt para kazanmak dışında da amaçlarının olması gerektiği düşüncesi herkesçe kabul edilmiş olacak." | Jeffrey Immelt, General Electric Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su, Sosyal Sorumluluk Şirketler Konferansı, 2008. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi: Angela & Roi

Instagram